من برای من

هیچی
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۲۷
    :!!
  • ۰۱/۰۸/۲۷
    20_
  • ۰۱/۰۸/۲۵
    =)
  • ۰۱/۰۸/۲۳
    17_
  • ۰۱/۰۸/۲۳
    16_

New home

دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۱۸ ب.ظ

تو این آدرس دیگه نمینویسم... آدرس جدید هر کی خواست بگه... البته چیز خاصی جز روزمره های تکراری نیس :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۳۰
Piyade Parvaz

نظرات  (۷)

اگه آهنگ هم میزاری بده به منم😂

پاسخ:
یعنی فق بخاطر اهنگ... 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

حالا بده ناز نکن😁

پاسخ:
چیجوری ساعت شیش بیداری اصنش  :( 

به راحتی ،من ۸ ساله رنگ ساعت ۹ رو ندیدم که بیدار شم ببینم ساعت ۹ شده😂

دوسال که ساعت ۴:۳۰ یک سال ساعت ۵:۳۰ الانم که چند ساله ساعت ۶😂

پاسخ:
ایول... حسوتیم شد... خیلی دوس دارم سحر خیز بشم... 
خو شب ها کی میخوابی، من 12 ، 12/30میخوابم، 8 بیدار میشم به سختی :/

من ساعت خوابم معمولا 11:۳۰ هستش،گاهی هم ۸,گاهی ۱۲

منظم نیست 😕

پاسخ:
عجب🤔..
بعد صبح ها سر حالی؟ یا زورکی بخاطر کارت بیداری این ساعت؟ 😁

روزایی که میخوام برم سرکار که زورکی😂

ولی روزایی هم که میخوام بخوابم و نرم سرکار مث خروس باز بیدار میشم و خوابم نمیبره😂

پاسخ:
اره همینجوریه  دقیقا، آدم. عادت میکنه خب 😁

ادرس جدیت چی چی شد 

۰۱ آذر ۰۱ ، ۲۲:۴۱ اسم خوبی دارم

منم میخوام
من اینجا جدیدم چند نفر ور دنبال میکنم کلا حالا یکی هم بره

پاسخ:
فرستادم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">